Op woensdag 6 oktober staat er voor de leden van Supporters van Waterland (SvW) de jaarlijkse bijeenkomst op het programma. Op deze avond blikken we terug op de zaken die door SvW is gerealiseerd. Zo werd met de financiële steun afgelopen jaar de bar en keukenapparatuur in het nieuwe clubhuis mogelijk gemaakt en werden vlaggenmasten en picknicktafels rondom het nieuwe onderkomen geplaatst. Voor de komende bijeenkomst zijn door de leden van SvW opnieuw nieuwe ideeën ingebracht. Deze zullen op 6 oktober worden gepresenteerd, de leden beslissen vervolgens zelf welke ideeën financiële steun krijgen.

Supporters van Waterland is een aparte vereniging naast Rugby Club Waterland met het doel de rugbyclub door middel van bijdragen of volledige financiering te ondersteunen in aan te schaffen goederen of af te nemen diensten. SvW heeft een eigen ledenbestand, de leden betalen jaarlijks 50 euro contributie. Die contributie wordt gebruikt voor de ondersteuning van RC Waterland.

Nog geen lid en wil je meebeslissen in welke doelen we steunen? Het is mogelijk om je woensdag voorafgaand aan de bijeenkomst (19:30 uur in het clubhuis van RC Waterland) in de schrijven. Je ontvangt dan de officiële RC Waterland supporterssjaal als welkomstcadeau. Mail voor meer informatie naar supportersvanwaterland@rugbyclubwaterland.nl.