Aankomende zaterdag staat de laatste ronde van de Six Nations op het programma. Een enorm spannende laatste ronde want maar liefst 3 landen maken nog aanspraak op de titel. Engeland is één van die kanshebbers en zij beginnen om 13:30 uur aan de laatste ronde met een uitwedstrijd tegen Italië. De Engelsen zullen het tegen de ‘Azzurri’ niet eenvoudig krijgen, want Italië zit niet te wachten op de ‘Wooden Spoon’. De prijs voor de twijfelachtige eer voor het land dat al haar wedstrijden verliest. Om 15:45 uur zullen Wales en Schotland in actie te komen  en om 18:00 uur is dan de grote finale. Frankrijk en Ierland vechten onderling om de eerste plaats maar het zou zo maar kunnen dat alsnog Engeland er met de hoofdprijs van door gaat.

Natuurlijk zijn zaterdag op de club alle wedstrijden live op groot scherm te zien. Iedereen is uitgenodigd om gezamenlijk te genieten van deze heerlijk rugbyzaterdag! Tot dan!