Beste Waterlanders, ouders en supporters,

terwijl onze turven en benjamins lekker balden in Schagen, werden onze Mini's tijdens de NK voorrondes in Amstelveen 3e in hun poel en zijn op doelsaldo geplaatst voor de NK in Uden, gefeliciteerd! Onze cubs gingen in Utrecht ten onder, maar onze junioren trokken dit ter plekke weer recht. En ook ons 1e team was in Utrecht te sterk voor degradant URC. Altijd fijn om je seizoen winnend af te sluiten. Ze kunnen zich nu opmaken voor de Sevens.

Op zondag verloren onze dames net van de kampioen uit de 2e klasse Zuid, de All Blues. Kleine foutjes waar het trainersduo hard aan gaat werken. Later die dag wist een zeer compleet en gemotiveerd 3e team hun nabije collega's uit Zaandijk in een leuk duel te verslaan. Het schijnt dat dit ook de laatste wedstrijd van een belangrijk derde-team-lid was...

Komend weekend start met op vrijdagavond met een combi training van 3e team en het toekomstige Waterland coltsteam en zaterdag spelen turven, benjamins en mini's lekker thuis. En daarna ook nog eens de cubs. Dat belooft een rugbyvol jeugddagje te worden aan de van IJsendijkstraat. En het toetje is de finaledag van de Six Nations, welk natuurlijk in de kantine op grootscherm is te volgen (zolang er belangstelling voor is, natuurlijk). Jeugd kijkt i.i.g. de eerste wedstrijd. Volg op onze site voor vervolg, maar waarom zou je niet komen?

Op zondag is het heel rustig, onze meiden van 12 tot 16 jaar gaan niet nar het meiden sevens in Breda en de coltswedstrijd is vanwege jeugdinterlands opgeschoven naar volgende week dinsdag in Castricum. En de rest van de teams zijn sowieso vrij.

Fijn weekend, Hans

Het weekprogramma (week 11)

donderdag 13 maart (bestuursafgevaardige: nvt)
21.30 uur: Touravond senioren (voor alle Berlijngangers, wie komt er niet en reserveert al straf?)

vrijdag 14 maart (bestuursafgevaardige: nvt)
20.15 uur: Trainingsavond voor het 3e team en (aspirant) Colts (aanwezig om 20.00 uur)

zaterdag 15 maart (bestuursafgevaardige: ??)
10.30 uur: RC Waterland - AAC - Nieuwebok (TB thuis, verzamelen om om 10.00 uur)
10.30 uur: RC Waterland - AAC - Nieuwebok (mini's ook thuis, verzamelen om om 10.00 uur)
13.00 uur: RC Waterland - Noord combi 2 (cubs thuis tegen Noordelingen, verzamelen rond 12.00 uur)
xx.00 uur: RC the Dukes - RC Waterland (juniorenwedstrijd is verschoven naar 29 maart)