Twee bekerwedstrijden stonden er dit weekend programma maar er werd maar 1 duel afgewerkt. RC Waterland 1 gaat omdat tegenstander RC Tilburg afzegde eenvoudig een ronde verder in de Nationale beker. Volgende week zal het in die volgende ronde spelen tegen  Haagse RC 2 dat Oemoemenoe 1 versloeg.

RC Waterland 2 kwam zondag wel in actie, zij speelden tegen Bulldogs dat onlangs promoveerde naar de tweede klasse. Het werd een spannende wedstrijd in Almere, waarbij RC Waterland 2 in de rust nog voor stond. Maar uiteindelijk ging het nipt ten onder, 27-17. De dames speelden in Amstelveen de returnwedstrijd in de Play-offs. De laatste wedstrijd van het seizoen eindigde in een gelijkspel, 25-25.

Zaterdag speelde de jeugd thuis in Purmerend, in het heerlijke voorjaarszonnetje versloegen de Cubs tegenstander Castricumse RC met hele duidelijke cijfers, 65-5. De Junioren wisten hun wedstrijd vervolgens niet te winnen, al had het met de Haagse RC ook wel een hele zware tegenstander. Het werd uiteindelijk 7-54 voor de club uit Den Haag.

Wedstrijdfoto’s Cubs

Wedstrijdfoto’s Junioren