Beste bezoeker van deze website, met trots heten we je welkom op de vernieuwde website van Rugbyclub Waterland. Op deze website vind je buiten de vertrouwde informatie ook enkele nieuwe onderdelen. Het is mogelijk om met een Facebook account te reageren op nieuwsberichten. De nieuwsberichten van deze website komen ook automatisch op een speciale Facebook pagina van de club te staan. Op de homepagina zie je direct de komende activiteiten van de rugbyclub. Zo mis je geen wedstrijd of evenement meer. De twitter optie toont korte nieuwsberichten, zo ben je snel op de hoogte van bijvoorbeeld de uitslagen van de wedstrijden.

Voorheen moest je voor het programma/uitslagen en de stand van jouw team naar de website van de rugbybond. Zodra het programma van het nieuws seizoen (2011/2012) bekend is zullen deze hier te vinden zijn. Deze gegevens worden automatisch bijgewerkt en zijn dus altijd up to date ( of in ieder geval gelijk aan de gegevens van rugby.nl).

Enkele pagina’s zijn nog niet gevuld, hieraan zal in de zomer gewerkt worden. Wij roepen alle leden ook op om na de zomer te zorgen dat de website informatief blijft. De webmasters zijn bedoeld om content te plaatsen, niet om deze te maken. Als iedereen zijn of haar steentje bijdraagt (de teammanager voor de teaminfo/teamfoto van zijn of haar team, de commissie’s voor hun eigen commissie pagina etc) moet dat gaan lukken.

Namens het ook vernieuwde webmastersteam, Bart van Elsdingen, Maarten Rabelink en Marijn Rabelink veel kijkplezier op rugbyclubwaterland.nl!