Komend weekend staat volledig in het teken van rood/wit/blauw. Naast dat onze clubkleuren die in actie komen komt op zaterdag Oranje heren/dames in Amsterdam in het veld om onze nationale driekleur te verdedigen. Heren XV speelt om 13:15 uur tegen Portugal en Dames XV (met in de selectie Inger Jongerius) om 15:45 uur tegen Duitsland. In de rust van de heren interland komen onze Turfjes in actie en tijdens de rust van de dames komen onze Benjamins in actie! Komt dat zien!

Er staat één thuiswedstrijd bij RC Waterland op het programma dit weekend, maar of de wedstrijd van de Junioren ook daadwerkelijk in Purmerend gespeeld gaat worden is nog even afwachten. Gisteren heeft één van de palen op ons veld het door de wind begeven. Mocht dit niet op tijd worden gerepareerd dan wijken we waarschijnlijk uit naar het veld van Zaandijk.

Prettig weekend!