De jeugd van Rugby Club Waterland kan dit weekend geschiedenis schrijven. Als ze in actie komen zullen ze de eerste jeugdspelers zijn die kunnen zeggen dat ze op 29 februari in een Waterland team hebben gespeeld. Voor de laatste keer dat deze schrikkeldag op een zaterdag viel moeten we namelijk terug naar 1992. Toen had RC Waterland nog geen (volledige) jeugdteams. Geniet van dit unieke moment! 😉

Slechts één rugbywedstrijd in Purmerend dit weekend*, op zondag speelt het derde herenteam tegen Amstelveense RC 3. Maar zaterdag kan je je wel vermaken op de open dag van de Waterland Eagles! Tussen 13:00 en 15:00 uur kan je bij Waterland kennis maken met Australian Football. Kom gezellig langs!

Prettig weekend!

• Update 28 februari 2020 – 11:40 uur
    De Mini’s zullen zaterdag niet in Haarlem in actie komen maar in Purmerend. Vanwege de volle bezetting van de velden in Haarlem, waar door de hevige regenval van de laatste dagen ook een veld afgekeurd is, zal het toernooi op het kunstgrasveld van Waterland worden gespeeld.
  • Update 28 februari 2020 – 18:55 uur
    Het veld van Zaandijk is ook onbespeelbaar. De Turven en Benjamins hebben daarom zaterdag een vrije dag.