Beste Waterlanders, ouders en supporters,

met gemengde gevoelens....ok, RC Waterland is nationaal gezien nog nooit zo hoog geëindigd, maar die plate beker was wel heel erg dichtbij..... eigenlijk stond ons adres er al op.
Jammer, maar evengoed, een goed seizoen voor ons jonge team. En voor het komende seizoen gelijk een nieuwe target, die lekkere plate-beker, zal vast heel mooi staan in ons nieuwe clubhuis. Zo'n 500 km ten zuiden deden een aantal Waterlandse veteranen mee met het ACS Zoë veterans tournament. Onze Old Mermaids werden verdeeld over 2 Franse teams en Arjan heeft als referee zijn eerst internationale wedstrijden gefloten. En de rest, die keek er naar. De gastvrijheid van onze Franse gastheren was overigens prima.

Het komende weekend staat in het kader van plaatsingstoernooien voor de Nationale Sevens, zo gaan onze cubs naar Castricum en de junioren naar Hilversum om een plekje te veroveren. Onze colts hoeven zich niet te plaatsen, die hebben al een ticket. De dames en senioren slaan dit seizoen de nationale Sevens over.

Op hemelvaarsdag start de grote Waterlandse fundraisings actie, die alleen kan slagen als je erbij bent. Als iedereen zijn of haar beoogde steentje bijdraagt, halen we de broodnodige centjes in één actie op en hoeven we daarna niet allerlei kunstgrepen uit te voeren om het restant binnen te halen. Dus, kom langs, doe mee, bedenk hoe je geld kunt inzamelen en natuurlijk ook heel belangrijk, laten we er een supergezellige dag van maken. Voor alle teams geldt, meld aan bij je Team Manager (voor 12 mei) of je mee wilt spelen met het grote Waterland-mix-toernooi, datzelfde geldt ook voor deelname aan de afsluitende BBQ (alleen hiervoor moet je opgeven en betalen aan de bar). Alle informatie staat op onze site en ben je er niet en je wilt een of meerdere koeievlaaivakken reserveren, dat kan via: http://www.rugbyclubwaterland.nl/hemelvaart-fundraising/
En de toercommissie van de senioren zoeken nog foto's en filmpjes voor de touravond van 15 mei!
Dan Ameland, de 4 beachrugbyteams zijn ingeschreven voor het Ameland beachrugbytoernooi en de boerderij is gereserveerd. Het wordt wel zo langzamerhand tijd dat nu ook onze persoonlijke inschrijvingen en betalingen gaan plaatsvinden. Via onze site kun je je inschrijven voor de overnachtingen en beach BBQ, wil je toch liever met de Baba's BBQ'en op de boerderij, kan dat ook, dan moet je dit laatste bij mij aangeven (en betalen). Overnachting en beach BBQ gaat via Tessa.

En als laatste een mededeling van onze kersverse penningmeester, voor hen die dit aangaan natuurlijk: De inning van het 2e termijn is nakende, bij deze de bedragen:

Jaja, het wordt een dure meimaand zo, gelukkig krijgt iedereen wel vakantiebijslag...

Het programma (week 18)

zaterdag 9 mei (bestuursafgevaardige: allen in NRCA)
xx.xx uur: TBM zijn vrij
1x.00 uur: Kwalificatie NK 7's cubs (cubs naar Hilversum in poule 2)
11.00 uur: Kwalificatie NK 7's junioren (juns naar Castricum in poule 1)
11.20 uur: RFC Haarlem - RC Waterland/Alkmaar (junioren poulewedstrijd 1)
12.00 uur: RC Waterland/Alkmaar - Amstelveense RC (junioren poulewedstrijd 2)
12.20 uur: Castricumse RC - RC Waterland/Alkmaar (junioren poulewedstrijd 3)
13.40 uur: RC Waterland/Alkmaar - LRC DIOK (junioren poulewedstrijd 4)

zondag 10 mei (bestuursafgevaardige: ook niet nodig)
Wederom niets (voor zover ik weet)

donderdag 14 mei (bestuursafgevaardige: allemaal, op hoe heet ze ook alweer, na ;-))
10.00 uur: Waterland Fundraising Mix toernooi (tot maximaal 15.00 uur)
15.00 uur: Waterland schijt-je-rijk activiteit (met in de hoofdrol Clara de Koe)
16.00 uur: Waterland veiling (voor als je nog centje over hebt?)
17.00 uur: Waterland BBQ (opgeven en betalen (€15,00) voor 12 mei)

En kan je er echt niet bij zijn, via de site kun je ook biedingen doen!