Beste Waterlanders, supporters, ouders, genodigden en fans, we beginnen natuurlijk jullie allemaal een gelukkig, gezond en sportief nieuw jaar toe te wensen. Na de lange uitbuik- en herstelperiode gaan we er weer volledig tegenaan. Vanavond beginnen de trainingen weer, neem voor de zekerheid je loopschoenen of zwemvliezen mee. Zelfde geldt uiteraard voor komende vrijdag (ook voor de RTC jongeren). En dan het weekend, op zaterdag staat er eveneens RTC op het programma, vanuit de TM hoor je de verzameltijden wel en dan verschijnt de zondag aan de regenachtige horizon. Voor de meisjes een vroege en verre uitwedstrijd in Gorredijk, waar ze bij winst (tijdelijk?) de eerste plek kunnen overnemen.

En in Purmerend gebeurd het ook. Allereerst mag het nu al legendarisch 3e de spits afbijten tegen de landbouw-hogere-school jongens uit Wageningen, daarna is het de beurt aan ons jonge 2e team tegen de ervaren mannen uit Hilversum. En als klap op de ‘nu toepasselijke’ vuurpijl treedt ons 1e team op tegen voormalig grote broer AAC 1, waar, bij winst en bonuspunt, het Waterlandteam officieus al kampioen is!

Ik hoop dat dit voldoende reden is om deze zondag langs te komen, expliciet ook naar onze jeugdspelers, ouders, oud-leden (gezellig toch, gelijk inschrijven voor de veteranentour) en alle belangstellenden. Jeugd, kom lekker in de Waterland outfit en supporters van Waterland vergeet uw mooie sjaal niet.  Na afloop zal onze voorzitster een toepasselijk woordje tot u richten en kan onze nieuwjaarsreceptie beginnen. Hoe we die in gaan hangt uiteraard van het 1e team af ;-).  Hebben we nog de externe factor, het weer en de verwachtte regen. Wij als Waterland zullen er ALLES aan doen om in ieder geval de wedstrijd van het 1e team door te laten gaan, desnoods gaan we op zaterdag allemaal met een giek in de hand het veld verticuteren. Bij twijfel voor de andere wedstrijden, informeer bij je TM of kijk op onze website.  En de nieuwjaarsreceptie gaat altijd door, die is onafhankelijk van de gevallen regen…

En om alvast in je agenda te zetten, vrijdagavond 10 februari organiseert de FC een karaoké avond. Zondag hangt er een intekenlijst, we hebben ruimte voor 10 a 12 deelnemers. Deelnemers krijgen 2 songs, 1 mag er zelf worden ingediend (we moeten kijken of we de karaoké versie hebben) bij onze miss Lara, de andere zal de avond worden bepaald door de organisatie. Eventueel kan er ook op de avond zelf worden ingeschreven, alleen is er geen garantie of je ‘song’ aanwezig is.

Het weekprogramma (week 1):

• vrijdag 6 januari (bestuursafgevaardige: Manfred)
    19.00 uur: RTC (voor de diverse leeftijdsgroepen op verschillende lokaties, zie onder)
  • zaterdag 7 januari (bestuursafgevaardige: Manfred)
    10.00 uur: RTC Mini’s (de mini’s gaan naar Castricum, verzamelen rond 09.00 uur)
    10.00 uur: RTC Cubs (de cubs gaan naar Castricum, verzamelen rond 09.00 uur)
    10.00 uur: RTC Junioren (de junioren blijven in Purmerend, verzamelen rond 09.45 uur)
  • zondag 8 januari (bestuursafgevaardige: José)
    11.30 uur: RC Dwingeloo/Wrotters – RC Waterland (vroegop Daames maar optijd terug voor receptie, verzamelen 08.30 uur)
    11.30 uur: RC Waterland 3 – RC Wageningen 1 (op naar het linkerrijtje, verzamelen om 10.30 uur)
    13.00 uur: RC Waterland 2 – RC Hilversum 3 (jong tegen routine, verzamelen om 11.30 uur)
    14.30 uur: RC Waterland 1 – AAC 1 (worden we al kampioen? Verzamelen om 13.00 uur)
    17.00 uur: Waterland nieuwjaarsreceptie 2012 (leden en genodigden)

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 9 januari (19.30 – 21.00), zie ook: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> schoonmaakrooster:
Dennis Kraay
Stevie Manvis
Andrejs Aleksandrovs
Inga Krûna
Casper Guit

En het nieuwe barrooster: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> barrooster
Het 1e, 2e en het 3e team moeten na afloop van hun wedstrijd 2 vrijwilligers leveren om keuken en bar anderhalf uur te bezetten!!
Het liefst vrijwillig anders wijst de TM of captain de mensen aan.

een toost op 2012,
Hans