Beste Waterlanders (jong en oud), ouders en supporters,

Ook ons tweede weekend zag er qua resultaten prima uit, alleen TBM moest het doen met een afkeuring van het veld. De cubs mochten wel de wei in, en wisten hun tweede overwinning binnen te slepen en staan inmiddels in de middenmoot. Verder behaalden ook de junioren tegen het zwaardere team uit Noord Nederland een fraaie overwinning. En in het verre Middelburg wist het 1e team in de tweede helft keihard af te rekenen met de beduusde Zeeuwen. Een kippenpootje was hun beloning.
Op zondag werd het Hoornse veld afgekeurd, had het 3e team het vooral in de tweede helft te zwaar tegen een overvloedig gevuld 2e team van Haarlem.
In Purmerend ging het een stuk beter, eerst wonnen onze dames alweer hun 3e wedstrijd op rij in de degradatiepoel en staan nu aan kop. De Colts hadden een zware wedstrijd tegen Hilversum, en na het telraam in de kantine te hebben geraadpleegd kreeg de Waterlandse combi de overwinning toebedeeld, waardoor zij nu de 2e plaats innemen in Nationale coltspoel.

Voor het komende weekend gaan al onze jeugdteams het land in en speelt ons 1e team de absolute topper tegen het grote DIOK (voorverkoop van de kaartjes is gestart). En op zondag gaan Colts en Dames naar Amstelveen, waar beiden een hele belangrijke wedstrijd staat te wachten. Het 3e team mag een weekje rust en herstel nemen en het 2e team gaat naar de Utrechtse studenten.
Als laatste is de inschrijving voor de veteranen rugbytour (1, 2 en 3 mei) richting Soissons gestart. Inmiddels hebben al ruim 10 veteranen zich in geschreven. Het wachten is op de rest, heren laat van u horen, we hebben zeker 20 spelende vets nodig (en natuurlijk evenzoveel man langs de kant om advies te geven...)

Verder een vraag vanuit de filmploeg, wie kan er (en heeft zin) om eens
een (of een deel van een) wedstrijd te filmen, info bij Frank de Boer.

Het programma (week 4)

zaterdag 24 januari (bestuursafgevaardige: Martijn)
10.30 uur: CASRC - RC Waterland - RCDH/RCWF (TBM naar Castricum, vz 09.00 uur)
12.00 uur: RC Gouda - RC Waterland (Cubs naar Gouda, vz. 09.15 uur)
12.00 uur: RC Emmen/Phoenix - RC Waterland (Junioren naar Emmen, vz. 08.30 uur)
15.00 uur: RC Waterland 1 - LRC DIOK 1 (de topper in Purmerend, vz. bekend)

zondag 25 januari (bestuursafgevaardige: n.v.t.)
13.00 uur: RC Smugglers 1 - RC Waterland 3 (uitgesteld naar 15/02)
14.30 uur: All blues - RC Waterland (dames in Amstelveen, vz. rond 12.45 uur)
13.00 uur: ARC - RC Waterland/CAS (colts ook in Amstelveen, daar 12.00 uur)
13.00 uur: USRS 2 - RC Waterland 2 (naar Utrecht, vz. 11.00 uur)