Beste Waterlanders, ouders en supporters,

Zo, de kop is er af, voor ons eerste team gelijk een fijne opsteker, de eerste overwinning werd binnengehaald in een spannende wedstrijd, waar koude vingertjes een forse invloed hadden. Tevens mogen we blij zijn met secure TM’s als Hans en Koos, waar een blamage als bij Eemland niet gauw zal voorkomen. Maar het pakte voor Waterland niet ongunstig uit doordat de tegenpartij in hun ondergoed moest spelen… dit leverde direct 2 tries op. Daarna werd de wedstrijd pas spannend. En daar waar op zondag ongeveer alle velden eruit lagen mochten onze Colts in Zeeland gewoon aan de bak en kwamen met een fraaie overwinning thuis.

Voor het komende weekend heeft de NRB alvast de geheel competitie eruit gegooid en ik ben bang dat dit niet het enige weekend zal worden. Omdat inmiddels het ‘E’ woord driftig de ronde doet zal ons ‘R’ woord wel een tijdje de vrieskast in duiken. De weekmail zal dan ook pas weer in de lucht komen, wanneer er een gerede kans is dat het weekend erop weer gespeeld kan gaan worden. Tot die tijd, rugby- en trimtrainingen gaan gewoon door, uiteindelijk moet Harrie’s schoorsteen ook roken. Maar vergeet niet je loopschoenen vast in je tas te doen en houden. En verder begrijp ik dat er vanuit diverse TM van jeugdgroepen al schaatsen wordt geregeld, top!

Morgen sluit de officiële inschrijving voor de seniorentour, wil je nog mee, reageer dan heel snel. En binnenkort hangt de intekenlijst voor Ameland er weer. Ik kom hier snel op terug.

De bar- en schoonmaakroosters staan inmiddels op onze site, maar voor het gemak ook nog ff onderaan deze mail.

Het weekprogramma (week 3,4), volg onze site inzake afgelastingen of de omkeerregeling:
zaterdag 19 januari (bestuursafgevaardige: Tessa)
niets, alleen op teaminitiatief kan er geschaatst worden, let op je mailbox.

zondag 20 januari (bestuursafgevaardige: nvt)
niets, alleen op teaminitiatief kan er geschaatst worden, let op je mailbox.

Het barrooster voor komend weekend*):
zaterdag 19 en 26 januari:
nvt
zondag 20 en 27 januari:
nvt
*) zelf voor vervanging zorgen als je niet kunt, aub

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 21, 28 januari en gelijk ook voor 4 februari (19.30 – 21.30):
Willem Muller (21-01-2013)
Casper Guit