Beste leden en andere betrokkenen van onze club,

Het doet ons veel pijn en verdriet om te moeten melden dat Tim Heere in de nacht van 27 op 28 juni is overleden. Tim was een zeer betrokken speler en vrijwilliger van onze club. Hij was trainer bij de jeugd en een getalenteerd en veelbelovend scheidsrechter. Maar bovenal was Tim een vriendelijke, amicale en spontane jongeman. Wij zijn diep onder de indruk van dit droeve nieuws en zullen hem missen, als persoon en als clubmens. Ons medeleven gaat uit naar zijn familie en in het bijzonder naar zijn ouders en zijn broer Peter.

Vanavond zal de club vanaf 18.00 uur open zijn voor eenieder die troost zoekt of wil bieden. We beseffen dat veel jeugdspelers Tim kenden en training van hem hebben gehad. Daarom zullen we ervoor zorgen dat er zorg is voor de jeugdspelers indien zij dat nodig hebben.

We wensen iedereen veel sterkte in deze zware tijd van rouw en verwerking.

De wens van de familie is om het nieuws over het overlijden van Tim niet op social media te delen. Wij respecteren uiteraard deze wens en vragen ook onze leden en andere betrokkenen dit te doen.

Het bestuur van Rugby Club Waterland