Wil jij graag de club helpen? Ben je geïnteresseerd in sponsoring? Doe je misschien een gerelateerde opleiding en kan jij extra ervaring gebruiken? De Sponsorcommissie van RCW is op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar iemand die de sponsorcommissie vanaf volgend seizoen wilt komen versterken. Lara van der Linden stopt met haar werkzaamheden maar wil graag nog iemand wegwijs maken voordat het nieuwe seizoen begint.

De belangrijkste werkzaamheden waar de sponsorcommissie vanaf seizoen 2018/2019 extra handen voor nodig heeft zijn :

– facturen versturen
– contracten opstellen
– backoffice op orde houden (welke contracten lopen af, welke kunnen verlengt worden etc.)

De bovenstaande taken zijn gemakkelijk zelf te plannen waardoor je zelfstandig te werk kan gaan.

Dankzij Arjan Konijn is de back office van de sponsorcommissie ontzettend goed op orde. Hierdoor is het werk gemakkelijk over te nemen van Lara.

Naast het overnemen van Lara haar werk kan de sponsorcommissie alle extra hulp gebruiken voor het benaderen van potentiële sponsoren, het onderhouden van huidige sponsorrelaties en het organiseren en uitvoeren van nieuwe sponsoruitingen zoals bijvoorbeeld wedstrijdkleding.

Interesse? Stuur een mail naar sponsoring@rugbyclubwaterland.nl