Helaas heeft Martijn Schram vorige bestuursvergadering te kennen geven zijn vrijwilligersfunctie als hoofd facilitair op te zeggen. Een belangrijke functie waarbij je ook zitting neemt in het bestuur. We bedanken Martijn voor zijn jarenlange inzet in de diverse rollen die hij heeft vervuld.

Als hoofd voorzieningen ben je verantwoordelijk voor alle dingen die je vast kan pakken op onze club. Je kan heel zelfstandig werken en je kan zelf bepalen wanneer je je werkzaamheden uitvoert. Verstand van rugby is niet nodig. Ben je nieuwsgierig geworden naar wat Martijn allemaal deed en naar zijn functie?

Bekijk de vacature in onze vacaturebank via deze link. Hier vind je ook de andere openstaande vacatures binnen onze club, zoals de functie van secretaris. De vacature van penningmeester is in de maak en zal binnenkort daar verschijnen.