Met nog een paar weken te gaan heeft de jeugd de helft van de 1000 loten verkocht. Maar nog niet alle jeugdleden hebben hun verkoopboekjes al ingeleverd dus er worden nog steeds loten verkocht. Ik wil de jeugd wel vragen om de loten die zij reeds verkocht hebben bij mij (Hans Spaan) in te leveren. Ik ben op dinsdag en donderdag vanaf 18.30 uur op de club in de kantine aanwezig. Indien je dan nog nieuwe loten wilt hebben om te verkopen kan je die meenemen.

De verkoop van de superloten gaat ook zeer goed. De senioren heren 1 en dames zijn bezig de laatste bijdrage rond te krijgen om zodoende ook een superlot te kunnen aanschaffen. De rest van de senioren heeft dit superlot dus al besteld.

Op dit moment zijn er dan ook 8 loten verkocht en wel door:

1. Trim en bootcampgroep
  2. Dennis Bus
  3. Bianka Laan
  4. Jelle Hofman
  5. Senioren heren 2
  6. Hans Spaan
  7. Peter Moelee
  8. Senioren heren 3

Ook online wordt er flink gekocht. Mocht er bij u nog niemand aan de deur zijn geweest voor deze verkoop geen enkel probleem u kunt via onderstaande link gewoon loten kopen. Dus heeft u nog geen loten en draagt u de rugbyclub een warm hart toe u weet nu hoe u ze online kunt bestellen.

BESTEL ONLINE