Op de persconferentie op vrijdag 12 november zijn een aantal nieuwe covid aangekondigd voor ons als sportclub. Het goede nieuws is dat we voorlopig gewoon onze sport mogen beoefenen. We vertrouwen erop dat onze leden en bezoekers ook hun eigen verantwoordelijkheid nemen en zich houden aan de regels. Om zo op een gezonde manier onze sport voort te kunnen zetten.

Buiten sporten gaat door
Voorlopig is het toegestaan om buiten te sporten zonder coronatoegangsbewijs. Kortom, de competitie wordt voortgezet zoals gepland.

Binnen-faciliteiten
Amateursporters vanaf 18 jaar die gebruik maken van faciliteiten binnen op onze sportlocatie, zoals kleedkamers, fitnessruimte en de kantine dienen een geldig coronatoegangsbewijs (CTB) te tonen. We vragen iedereen zich bij aankomst op de club zich te melden aan de bar en bij de aanwezige vrijwilliger achter de bar zijn CTB te laten scannen.

Kantine geopend tot 20.00 uur
De kantine is tot nader order geopend voor alleen sporters en ouders/verzorgers van onze jeugdleden tot 20.00 uur. Vanaf 18 jaar is een geldig CTB nodig (scannen achter de bar).

Geen publiek bij wedstrijden of trainingen
Er is geen publiek toegestaan bij wedstrijden in de professionele- en amateursport.

Vrijwilligers vrijgesteld van CTB
Vrijwilligers zijn vrijgesteld van coronatoegangsbewijs. Dit betekent dat vrijwilligers geen coronatoegangsbewijs hoeven te laten zien op het moment dat zij een functie voor onze club vervullen in een binnensportlocatie.

Voor meer informatie verwijzen we graag door naar de website van de Rijksoverheid.