De opbrengst gaat volledig naar Nederland o17 en Nederland 018Beste Waterlanders, komend jaar mag ik weer in rugbyen in Nederland o18 en staat er een mooi programma voor ons klaar. we gaan dit jaar naar Italië, Frankrijk, Wales en Polen om daar wedstrijden te spelen tegen topclubs zoals Benneton Treviso, Worcester Warriors en spelen we tegen Frankrijk o18.

We hebben alleen wel een probleem en dat is dat we geld tekortkomen voor deze trips. Daarom vraag ik of jullie ons willen steunen door een item van onze merchandise te kopen? Op sommige items is 10 euro (t-shirt), 15 euro (polo), of 2,50 euro (muts+sjaal (en handdoek) korting te verkrijgen. Klik op de afbeelding om de artikelen goed te kunnen zien.

Mocht je een artikel willen aanschaffen neem dan contact met mij op, dat kan natuurlijk op de rugbyclub maar ook via Facebook of telefonisch via 06-37170160

Ik hoop dat jullie ons willen supporten,

sportieve groeten,
Aydan Verdonk