Komend weekend had voor menig rugbyliefhebber één van de hoogtepunten van het jaar moeten worden: Ameland Beach Rugby Festival! Helaas gooide corona roet in het eten en zitten we niet op het mooie Waddeneiland. We zullen daarom ook geen gebruik te maken van onze vaste stek de Kiewiet’s Hoeve. Al sinds 2003 zijn we jaarlijks te gast op de boerderij van Anton en Judith Kiewiet. Het moeten annuleren van ons ‘Amelandse clubhuis’ is natuurlijk ook voor de Anton en Judith een financiële tegenvaller. Ze krijgen te maken met veel meer annuleringen.

OPROEP
Hopelijk kunnen we in 2021 wel weer gebruikmaken van de Kiewiet’s Hoeve. We willen daarom deze Amelandse ondernemer in deze lastige tijden steunen door een oproep te doen aan onze vaste Ameland-gangers. Door een (kleine) financiele bijdrage te doen van het bedrag dat je al had gespaard om dit jaar naar Ameland te gaan. Vul daarvoor onderstaand formulier in en ik zal je een tikkie sturen waarbij je zelf het bedrag kan aanpassen. Elke euro is meegenomen!

Onder iedereen die een bijdrage doet, het bedrag maakt dus niets uit, verloten we een fles Nobeltje. Wel op één voorwaarde: deze heerlijke Amelandse likeur moet je in juni 2021 natuurlijk wel persoonlijk komen ophalen op de Kiewiet’s Hoeve 😉

Deze zomer naar Ameland?
Plannen om deze zomer op vakantie te gaan op Ameland? Anton en Judith gaan los wat kamers per gezin verhuren en daarnaast het Kiewiet’s Nest als appartement. Kijk voor meer (contact)informatie op de website van de Kiewiet’s Hoeve.

Alvast bedankt!

Organisatie Ameland Rugby Club Waterland