Leden en supporters verzamelden de afgelopen maanden 60 euro via de Sponsorkliks pagina van RC Waterland. Niet heel veel, maar toch, alle kleintjes zijn meegenomen en niemand voelt het in de portemonnee. Help jij mee dit bedrag flink te laten groeien?

Onze club is aangesloten bij SponsorKliks. Als je vanaf de SponsorKliks pagina van RC Waterland naar bijvoorbeeld de website van Thuisbezorgd.nl gaat en daar een bestelling doet, dan komt 4% van het bedrag dat je uitgeeft ten goede van de club. Daarvoor hoef je dus niets extra’s te doen! Er zijn veel meer grote webshops waar je vast vaker bestellingen doet. Zoals Bol.com, Coolblue, Mediamarkt, Deen en Blokker.

Belangrijk is dus wel dat je de website waar je je bestelling doet bereikt via de SponsorKliks pagina van Waterland. Ook als je nu niets van plan bent om te bestellen kan je hier wel alvast een kijkje nemen om te zien of jouw favoriete online winkel ook beschikbaar is!