Voor Rugby Club Waterland is het nieuw seizoen deze week weer begonnen. We kunnen direct melden dat we seizoen 2019/2020 ook met een echte klapper gaan openen! Na vele jaren van voorbereiding gaat in september de eerste paal van ons nieuwe clubhuis dan echt de grond in. Voor onze club is deze heipaal natuurlijk een absolute mijlpaal. Dat laten we dus ook niet zomaar voorbij gaan. Op vrijdagmiddag 27 september zal onze hoofdsponsor Gebr. van ‘t Hek Funderingstechnieken in aanwezigheid van wethouder Mario Hegger de officiële eerste paal slaan!

Hoe de middag er precies uit gaat zien, en hoe laat de festiviteiten beginnen laten we nog weten. Maar zet in ieder geval met dikke vette letters bij 27 september 2019 in je agenda: ‘RC Waterland: heipaal mijlpaal!’.