Afgelopen zaterdag hebben we in ons clubhuis met ruim 100 genderneutralen naar de RWC 2019 finale gekeken. En wat voor een finale was het. De inmiddels gedoodverfde kampioenskandidaat werd door de Saffies kapot gespeeld. Ok, weinig try´s, maar bij beiden stond de ´defence´ als een huis. Waardoor de uiteindelijke einduitslag voor velen een verrassing werd. Zo ook in onze pool, daar waar Napoleon met 2 vingers in de neus op een overwinning afstruinde, sloeg de Wolff ongenadig toe.

Wel jammer dat het aantal deelnemers ietwat tegenviel en onder de 50 bleef, anders had mijn mede-organisator ook kunnen meedelen in het forse prijzengeld..

1e prijs: € 80,00 voor Dirk dW
2e prijs: € 60,00 voor Michael
3e prijs: € 37,50 voor Nick H
4e prijs: € 17,50 voor Nob
en uitslagen-in-de-voorrondes-prijs van € 10,00 wordt broederlijk verdeeld tussen Maarten R en Nob.

Download hier de volledige eindstand!

Binnenkort worden alle prijswinnaars persoonlijk benaderd hoe zij hun prijzengeld wordt overhandigd. En voor de winnaar, die krijgt het komende zondag, na de wedstrijd hoogstpersoonlijk overhandigd (en als hij er niet is, vervalt zijn prijs in de bierpot van het 3e team 😉)

Deelnemers, tot over 4 jaar.

Hans en Maarten