Bij veel rugbyliefhebbers over de hele wereld begint de spanning flink op te lopen, want op vrijdag 20 september start de Rugby World Cup. De beste rugbylanden van de wereld strijden in Japan om de begeerde wereldtitel. Zullen net als vier jaar terug de All Blacks die eer weer opstrijken? Of is het misschien toch een Europees land? Een ieder die het antwoord nu al weet moet zeker meespelen in de RWC 2019 pool van Supporters van Waterland

Doe je digitale voorspelling voor 20 september. De inzet is 5 euro, deze betaling kun je doen bij Hans Le Noble of door het over te maken naar de rekening van Supporters van Waterland. Meer info kun je terugvinden op het formulier zelf. Zowel het formulier als de betaling moet voor 20 september binnen zijn! Mail jouw voorspelling naar: info@rugbyclubwaterland.nl.

Download hier het deelnameformulier

Verdeling van de prijzen*:

Nummer 1: 40% van totaal (minus €10,00)
Nummer 2: 30% van totaal (minus €10,00)
Nummer 3: 20% van totaal (minus €10,00)
Nummer 4: 10% van totaal (minus €10,00)
Winnaar poulefase: € 10,00

* Bij meer dan 50 deelnemers krijgt nummer 5 ook prijs en wordt de verdeling: 40% / 30% / 15% / 10% / 5%. De winnaar van de poulefase krijgt dan 20 euro.

Via deze website wordt je tijdens de World Cup geregeld op de hoogte gehouden van de tussenstand.

Voor vragen kun je terecht bij Hans Le Noble (info@rugbyclubwaterland.nl).