De ‘Rugby Masters 24h’ zou zomaar een leuke nieuwe jaarlijkse traditie voor de jeugd van Waterland kunnen worden. Rugby Masters 24h is de opvolger van het bekende tentenkampje maar dan zonder tenten. Dit evenement is bedoeld voor de Turven, Benjamins, Mini’s en Cubs en zal gehouden worden op zaterdag 21 oktober.

Direct na het TBM toernooi (rond 12 uur) dat bij Waterland gespeeld wordt beginnen de Masters en die duren exact 24 uur, dus tot 12:00 uur op zondag. Alleen de Turven kunnen door de ouders/verzorgers zaterdag al om 19.00 of 22:00 uur worden opgehaald, zij blijven niet ‘slapen’ op de club. De teams gaan zich tijdens dit slaapfeestje vermaken met trainingen, spelletjes en het begeleiden van de thuiswedstrijd van de heren van RC Waterland 1.

De spelers uit de teams die aan de Masters meedoen krijgen een aanmeldingsformulier met verdere informatie die ze bij de teammanagers kunnen inleveren. Voor meer informatie: Katelijn de Vries (teammanager van de Mini’s: minis@rugbyclubwaterland.nl).