Zaterdag 10 november vindt de tweede RDD van dit seizoen plaats. Dit keer is het complex van Rugby Club Waterland decor voor dit talentenprogramma. Deze dag staat in het teken van het trainen van jong talent, en is bedoeld voor mini’s (geboortejaar 2007 of 2008). Het doel van de RDD, waarvan er in totaal vier per jaar plaatsvinden, is het ontwikkelen talent en enthousiast maken van rugbyers. Ook is deze dag bedoeld als opstapje naar Oranjeprogramma’s van Rugby Nederland. Het thema van deze dag is deze keer: verdediging.

Het programma:

10:00 uur ontvangst en inschrijven (kom je voor het eerst, dan zitten er 20 euro inschrijfkosten aan vast, was je al op de eerste RDD geweest dan is het inschrijfgeld reeds voldaan)
10:30 uur Presentatie Rugby Academy Noord West (30 minuten ongeveer) voor de ouders terwijl de kinderen starten met de trainingen
12:00 uur Lunch verzorgd door Waterland
13:00 uur Hervatten trainingen en wedstrijden