In onderling overleg hebben het bestuur van Rugby Club Waterland en Ronald Berrevoets besloten de samenwerking aan het einde van dit seizoen te beëindigen. Ronald gaat ons na zeven jaar, waarvan zes jaar als hoofdtrainer van de heren, succesvol voor onze club actief te zijn geweest verlaten. Na een zo lange periode leek het beide partijen beter ieder zijn weg te gaan. Wij danken Ronald oprecht voor wat hij voor Waterland heeft betekend en wensen hem heel veel succes bij alles wat hij de komende periode voor en in de rugbyende gemeenschap in ons land gaat doen.

Bestuur RC Waterland

Ronald Berrevoets in 2012 tussen de spelers bij het debuut van RC Waterland 1 in de Ereklasse in Hilversum

Ronald Berrevoets in zijn laatste seizoen bij Waterland in de rust van de thuiswedstrijd tegen Oemoemenoe.