Dit seizoen kunnen voor onze jongste jeugd (nieuwe) scheidsrechters goed gebruiken. Een diploma om te fluiten is niet nodig, wel basiskennis van rugby. Natuurlijk is het ook mogelijk om via de club een cursus te volgen zodat je vol vertrouwen met de fluit het veld op kan. Je beloning is een kopje koffie, een sportdrankje en een snack. Maar de grootste beloning is natuurlijk de lachende gezichten van de rugbyende kinderen!

Voor 6 oktober worden er tussen 10 en 12 uur op ons eigen veld drie (liefst vier) scheidrechters gezocht voor het fluiten van de Turven en Benjamins. Die teams spelen op 1 december opnieuw thuis en ook dan is alle hulp welkom. Op 8 en 15 december is er een toernooi voor Mini’s, daarvoor worden ook nog scheidsrechters gezocht.

Wil je je aanmelden, of heb je vragen over het fluiten van wedstrijden, of interesse in een scheidsrechtercursus? Neem dan contact op met Marcel Tierie via marceltierie@rugbyclubwaterland.nl.
Namens alle Turven, Benjamins en Mini’s alvast bedankt!