Jazeker, het is weer zover! Op woensdag 20 december organiseren we een gezellige klaverjasavond.

Vanaf 19.00 uur gaat het clubhuis open en om 20.00 uur beginnen we met het schudden en delen van de kaarten. Dit jaar kun je je inschrijven via het formulier in de kantine, lekker ouderwets.

Het inschrijfgeld blijft bescheiden, namelijk €3,50, en de lootjes voor de tombola kosten €1 per stuk. Vergeet niet contant geld mee te nemen voor de inschrijving en lootjes, maar voor de drankjes kun je gemakkelijk met pin betalen.

We hopen op minimaal 20 deelnemers om de avond door te laten gaan. Deelname is mogelijk voor leden van de rugbyclub en hun introducees.

Dus, als je zin hebt in een ontspannen avondje klaverjassen, schrijf je dan in op het formulier in de kantine of geef je op via het online formulier op deze pagina! j.spaan2@chello.nl.

Met vriendelijke groet,

Namens de organisatie: