Afgelopen zaterdag o,m 13.00 uur verzamelden de spelers van Waterland 1 zich voor de wedstrijd tegen Hilversum. De mannen keken nog even naar de verrichtingen van de Junioren die een puike wedstrijd spelen tegen een combinatieteam van DIOK en BSN. Ook Isa Laan onze mini van de week meldde zich. Zij is aardig nerveus want hoe gaat het bij die grote kerels? Na de wedstrijd bespreking kleden de mannen zich om en beginnen rond 14.15 uur aan de warming-up. Als de wedstrijd is begonnen is ook het publiek klaar voor deze wedstrijd.

De supporters die de gehele wedstrijd al achter hun idolen staan zetten met nog 10 minuten speeltijd een tandje bij, wat door de spelers zeer wordt gewaardeerd. Het is een geweldige steun in de rug voor de mannen die in het veld staan. De mannen zijn dan ook zeer blij met deze steun van het publiek en zullen trachten om de laatste 4 wedstrijden in net zo’n goed resultaat om te zetten. We krijgen eerst twee uitwedstrijden en dan spelen we op 14 en 21 december thuis tegen Utrecht en Amstelveen.

We hopen dat het publiek zich tijdens de thuiswedstrijden weer in zo’n grote getale meld en zich opnieuw achter ons zal scharen!

Namens het team,

Hanss en Thomas