Het jaar 2022 loopt op haar einde. In tegenstelling tot 2020 en 2021 stonden er dit jaar gelukkig weer veel rugbytrainingen en wedstrijden op het programma. Bij Rugby Club Waterland willen we het jaar daarom proostend afsluiten. Speciaal daarvoor zijn in december drie exclusieve bierpakketten te koop! Bij elk pakket ontvang je ook een exclusieve Rugby Club Waterland bieropener en een aantal bijhorende bierviltjes!

BIERPAKKET DRIEKWARTEN (27,50 euro)
De bijdrage van de driekwarten bij Rugby Club Waterland is snelheid en techniek. Zij worden geacht met snelle combinaties de verdediging van de tegenstander uit positie te spelen. Over het algemeen zijn ze wat ijdeler dan de voorwaartsen. Het driekwarten-bierpakket bestaat daarom uit 6 stijlvolle, lichte biertjes van 6 verschillende brouwerijen uit onze regio. Waaronder de speciale ‘Driekwarten Blond’

BIERPAKKET VOORWAARTSEN (27,50 euro)
De voorwaartsen zijn bij Rugby Club Waterland belangrijk in de spelonderdelen waarvoor kracht nodig is, bijvoorbeeld scrums en mauls. Deze spelers zijn zwaarder en sterker dan de driekwarten, maar vaak wel langzamer. Het voorwaartsen-bierpakket bestaat daarom uit 6 zware biertjes van 6 verschillende brouwerijen uit onze regio. Waaronder de speciale ‘Voorwaartsen Quadrupel’ (9%), gebrouwen door de Purmerendse Berging Brouwerij.

BIERPAKKET TECHNISCHE STAF (27,50 euro)
Zonder de technische staf van Rugby Club Waterland is rugbyen eigenlijk onmogelijk. De teammanagers zijn de hele week in touw om alles op wedstrijddagen vlotjes te laten verlopen. De trainers zorgen ervoor dat de kwaliteit van het rugbyen omhoog gaat. De spelers kunnen zich zo op de wedstrijddag volledig focussen op het spelen van de mooiste sport ter wereld. Het technische staf-bierpakket bestaat daarom uit 6 onmisbare biertjes uit onze regio. Waaronder de ‘Technische Staf Saison’ (5,7%) gebrouwen door de Purmerendse Berging Brouwerij.

Ook te bestellen:

BIERPAKKET TEAM (49,50)
Bestaat uit de 12 verschillende biertjes van driekwarten en voorwaartsen, oftewel: de volledige veldbezetting.

BIERPAKKET SELECTIE (70 euro)
Bestaat uit de 18 verschillende biertjes van driekwarten, voorwaartsen en de technische staf. De volledige selectie dus.

Bestellen op rcwstore.nl

Verkoop zolang de voorraad strekt! Meer info? Neem dan via vereniging@rugbyclubwaterland.nl contact op.