Op de dag dat RC Waterland 1 de Nationale beker won zette ook de Junioren een topprestatie neer. Na een lang seizoen werden zij zaterdag 3e van Nederland! De Junioren van Waterland speelden  in de cup competitie tegen  Haagsche, BSN, The Dukes, Amstelveen en de Oysters.

In een zeer spannende wedstrijd op 21 april tegen de Dukes stond de derde plaats centraal. Door blessures en afwezigen waren er precies 15 man, maar al snel in de wedstrijd ontstaat er een blessure waardoor er een oneerlijke strijd dreigt te ontstaan. Echter door een fantastische motivatie en strijdlust gaat de wedstrijd gelijk op tot aan de rust.

Hierna toch weer met 15 man het veld in en dit resulteerde in een gunstige score van 28-20. Een prestatie die doordat de jongens er in bleven geloven tot stand is gekomen. Een groot compliment voor hen! Rest nu nog de voorronde van de NK Sevens op 5 mei thuis, kick of 12:00 en hopelijk het toetje op het seizoen de finale pool op 12 mei.

Misschien wordt het seizoen nog mooier………………..