Hoewel onze clubwinkel in het clubgebouw nog kort geleden een schitterende eigen ruimte heeft gekregen is het nu al weer toe aan uitbreiding! Maar deze keer komen er geen bouwvakkers aan te pas om dit mogelijk te maken, maar webmasters. De winkel heeft namelijk een online uitbreiding gehad in de vorm van een webshop.

Je kan je RC Waterland items of andere sportartikelen uit de winkel nu dus ook online bestellen en direct afrekenen. Deze kan je naar je thuisadres laten sturen maar gewoon ophalen in de winkel zelf kan uiteraard ook!

RCWSTORE.NL

Openingsactie: eerste 50 bestellingen
Speciaal voor de opening van de webshop krijgen de eerste 50 bestellingen een gratis RCW sleutelhanger. Dus aarzel niet, bezoek nu de webshop en verzeker jezelf van dit mooie extra’tje.

Assortiment
Het is de bedoeling om het assortiment van de winkel dit jaar verder uit te breiden. Heb je een item dat je echt in de winkel mist? Laat dat vooral in de winkel horen of mail naar shop@rugbyclubwaterland.nl.

De webshop is mogelijk gemaakt door Yvonne Heijne, Mike Kaars, Marijn & Maarten Rabelink en Bart van Diepen.