Voor Rugby Club Waterland begon het nieuwe jaar officieel met de kick-off van het Oliebollenmixtoernooi. Jong en oud genoot op het veld van de touchrugby wedstrijden. Met zoveel blije gezichten kan er niet anders worden gezegd dat het toernooi weer een groot succes was. Ook voor de toeschouwers was er genoeg te genieten. De warme chocomel en natuurlijk de heerlijke oliebollen van de oliebollenkraam van de Koemarkt waren bijna niet aan te slepen!

Tien landen verdeeld over twee poules gingen de strijd met elkaar aan op het Oliebollenmixtoernooi. Australië en Schotland kroonden zich tot poulewinnaars en mochten in de finale uitmaken welk land zich tot de winnaar van het toernooi mocht noemen. Down Under was daarin net wat sterker dan de Schotten.

Het toernooi werd in het clubgebouw afgesloten met de nieuwjaarsreceptie, vele Waterlanders toosten met elkaar op een gezond en sportief 2018.

Foto’s Oliebollenmixtoernooi (Foto’s: Maarten Rabelink en Roland de Mooij)