Op de Hollywood Walk of Fame liggen meer dan 2500 grote kleurige tegels in de vorm van een ster zijn aangebracht elk met de naam van een beroemdheid uit de wereld van film, televisie, radio, muziek en/of theater. Een eigen ster op die Walk of Fame is natuurlijk een eer, maar lang niet zo mooi als een nominatie voor speler/speelster, Bootcamper of vrijwilliger van het jaar bij Rugby Club Waterland! Vanaf vandaag gaan we deze nominatie’s weer bekend maken voor het seizoen 2015/2016. We beginnen met onze jongste teams: Guppen, Turven, Benjamins en Mini’s! Zij zullen tijdens de teamuitjes horen wie uiteindelijk zich speler van het jaar mag noemen!

Nominatie’s Guppen

We beginnen meteen met goed nieuws voor alle spelers en speelsters van de Guppen. Jullie zijn allemaal genomineerd! Gefeliciteerd!

Nominatie’s Turven

De genomineerden bij de Turven zijn Menso, Joe en Bob. Gefeliciteerd mannen!

01 TURVEN

Nominatie’s Benjamins

Bij de Benjamins zijn vier personen genomineerd: Mauro, Pascal, Sem en Zep! Gefeliciteerd!

02 BENJAMINS

Nominatie’s Mini’s

De Mini’s hebben veel talentvolle spelers: Cody, Daniel en Ties maken kans om speler van het jaar te worden. Van harte gefeliciteerd met jullie nominatie!

03 MINIS

De volgende nominatie’s

Morgen gaan we verder met het bekendmaken van de nominatie´s. Dan is het de beurt aan de Cubs en Junioren!