Op de dag van het Gala op zaterdag 10 mei zal er ook voor de jeugd van Rugby Club Waterland genoeg te doen zijn. Het volledige programma kun je binnenkort op onze website vinden.

In elk jeugdteam zullen, net als bij ‘de grote mensen’, spelers genomineerd worden die dit seizoen op het veld van groot sportief belang waren. En zich natuurlijk zowel in als buiten het veld als een waardig rugbyer hebben gedragen. Op 10 mei zal per team bekend worden gemaakt wie de spelers of speelster van het seizoen zal zijn. Met trots maken wij de genomineerden van onze jongste rugbyteams bekend, de Turven, Benjamins en de Mini’s!

Genomineerd bij de Turven zijn:

• Tyler Strengers
  • Mila Lekic
  • Cody de Groot

Genomineerd bij de Benjamins zijn:

• Luca Contu
  • Stan Sanchez
  • Loet van Alen

Genomineerd bij de Mini’s zijn:

• Isa Laan
  • Diego Winter
  • Milan Galas

Allen van harte gefeliciteerd met jullie nominatie! Hopelijk tot zaterdag 10 mei bij Rugby Club Waterland!