De velden van Rugby Club Waterland hebben, wachtend op een nieuw seizoen, al even rust. Maar op de redactie van de club werd de afgelopen tijd nog hard gewerkt. Want het seizoen is pas afgesloten met het derde Try-Out Magazine van 2013/2014. Na dit weekend wordt het magazine weer bezorgd bij alle leden en sponsoren. Ideaal om te lezen op het strand, de hotelkamer of in de caravan. Blijf je deze zomer gewoon thuis? Ook geen probleem want in deze editie nemen we je mee naar Frankrijk, Ameland, Italië, Tsjechië, Duitsland en Spanje. Natuurlijk blikken we ook terug op de prestatie’s van alle Waterland teams. De redactie wenst iedereen een hele fijne zomer toe, wij gaan nu ook eindelijk van het zonnetje genieten. Veel leesplezier en tot volgend seizoen!