In de week van 20 augustus is het eerste nummer van het nieuwe sportmagazine Sportief Purmerend gelanceerd. Dit is een initiatief van communicatiebureau en uitgever Burrie Media. Hiermee heeft de sport in Purmerend eindelijk een eigen platform om zichzelf te promoten. Een langgekoesterde wens van de sportverenigingen gaat hiermee in vervulling.

In tijden van overgewicht en oplopende zorgkosten is het noodzakelijk dat men meer gaat bewegen. Maar dan wel op een manier die bij de mensen past. ‘’Weinig inwoners van Purmerend zijn op de hoogte van de mogelijkheden in Purmerend op sportief gebied,’’ aldus Agnes Loogman-Delgman, coördinator Sportief Purmerend. Agnes is zelf al van jongs af aan actief bij diverse sportverenigingen in Purmerend. ‘’Ik hoor van veel mensen dat ze graag willen sporten en bewegen, maar niet weten wat Purmerend allemaal te bieden heeft. En dat is jammer. Met sportief Purmerend kunnen wij iedereen informeren over sportverenigingen, sportscholen, dansstudio’s, mogelijkheden voor aangepast sporten, lokale talenten, etc. Dit alles wordt mede mogelijk gemaakt door de vele sponsors van de sport,” aldus Agnes.

sportiefpurmerend

Interessante onderwerpen
Staat uw vereniging niet in het magazine of kent u een vereniging die niet in het magazine staat? Weet u nog een leuk sportevenement? Misschien bent of kent u wel een bekende sporter uit Purmerend. Of weet u nog interessante onderwerpen? Laat het ons dan weten! Het volgende nummer komt begin januari 2015 uit. Samen zetten wij de sport in Purmerend op de kaart.

Samen sporten
In week 35 wordt ook de Facebookpagina van Sportief Purmerend gelanceerd. Daar komen alle sportevenementen op te staan en kunnen mensen elkaar vinden om samen te sporten. ‘’Een ideaal medium om met elkaar af te spreken om samen te sporten. Zo hoef je nooit meer alleen te gaan,’’ moedigt Agnes aan.

Kijk op www.burriemedia.nl of op www.facebook.com/SportiefPurmerend voor meer informatie.

Of neem contact op met Agnes Loogman-Delgman via agnes@burriemedia.nl of bel 0299-66 72 74.