De Mini’s van Rugby Club Waterland zorgden zaterdag voor een schitterende prestatie! Het won het Plate toernooi van de regio Noordwest! In Purmerend speelden naast de Mini’s van Waterland ook Alkmaarse RUFC, Castricumse RC 2, RFC Haarlem 2 en Combi Noordwest.

Waterland Mini’s begon de dag tegen Alkmaar en won met 5-1. Daarna was de wedstrijd tegen Combi Noordwest lang spannend maar toch wisten de jonge talenten van Waterland een 3-0 overwinning binnen te slepen. Het vertrouwen dat opgedaan was in de eerste twee wedstrijden zorgde er voor dat de Mini’s zich hadden gevormd in een niet meer te stoppen hogesnelheidstrein. Met schitterend samenspel werden zowel RFC Haarlem 2 en Castricumse RC 2 met 6-0 verslagen. Met twintig try’s voor en slechts één tegen werden de Waterland Mini’s winnaar van het toernooi.

Pascal, Samuel, Zep, Mauro, Tyler, Ben, Niek, Twan, Jasper, Sven, Kobus, Bram, Cody, Lucas, Janniek, Mila, Valerie, Fernando, Sam, Yoni, Sem, Santino, Pim en Dave van harte gefeliciteerd met jullie mooie prijs! En natuurlijk ook de complimenten voor teammanager Katelijn en de trainers Don, Dennis en Thijs die van de Mini’s een echt team hebben gemaakt!