Beste Waterlanders, ouders, supporters en rugby geïnteresseerden van RCW,

Het afgelopen weekend heeft onze jeugd uitstekend van zich laten spreken in Hoek van Holland en zijn met goede resultaten en een mooi tourshirt thuisgekomen (Foto's staan op website in fotoboek). En de Daames, die gingen naar Groningen en wat ze daar hebben gedaan, geen flauw idee... O ja en het Nederland XV heeft (helaas zonder Jannes) moeizaam gewonnen van de Zweden.

Dan het komende weekend, er wordt gebroken met een 31 jarige traditie, het bestuur verwoord het als volgt:
STRATENTOERNOOI GAAT NIET DOOR
Wegens te weinig aanmeldingen voor het stratentoernooi gaat deze niet door. We vinden het heel jammer dat deze traditie dit jaar niet kan worden voortgezet. Volgend jaar gaan we het weer oppakken met goede moed en nieuwe vrijwilligers. Dank voor degene die wel een team op de been heeft weten te brengen. Helaas moeten we jullie teleurstellen.
Sowieso gaan we in de aanloop naar komende seizoen in september nogmaals een introductie cursus starten. Dus houdt je contacten warm die met rugby willen kennismaken.

AMELAND 2015 – 19,20&21 JUNI 2015
Er zijn nog slaapplekken op de boerderij dus geef je nog snel op via onze site http://www.rugbyclubwaterland.nl/inschrijving-ameland-2015/.

Het programma (week 22)

vrijdag 5 juni (bestuursafgevaardige: Dennis)
19.00 uur: Afsluiting Bootcamp (trimschoentjes mee)

zaterdag 6 juni (bestuursafgevaardige: nvt)
1x.00 uur: RTC Mini's (als deze info nog correct is?)

zondag 7 juni (bestuursafgevaardige: nvt)
10.30 uur: 32e Rugbystratentoernooi (is helaas afgelast!!!!)

maandag 8 juni (bestuursafgevaardige: JA)
20.00 uur: Sportraad Purmerend bijeenkomst (gastheer RC Waterland)

En dan allen een hele fijne vakantie toegewenst en hopelijk tot in augustus, wanneer we weer met een frisse kop en ledematen het veld mogen betreden. En als iedereen tijdens de zomervakantie iemand enthousiast weet te maken voor rugby, zijn alle personele problemen opgelost. Doe allemaal je best!