Sinds 16 september is de Grote Clubactie  begonnen. De spelers van de Turven, Benjamins, Mini’s en Cubs zullen tot 23 november loten verkopen voor € 3,- per stuk. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar onze vereniging. Van de overige 20% wordt een loterij georganiseerd, waarbij lotenkopers vele prijzen kunnen winnen, waaronder € 100.000,-. Kortom de Grote Clubactie is voor ons jeugdbudget een zeer welkome aanvulling en voor u als koper van één of meerdere loten wellicht dus ook! Vorig jaar leverde de actie onze vereniging rond de 640 Euro op. Een mooi bedrag voor onze jeugdpot, maar dit jaar hopen we dat met jullie hulp ruim te overtreffen. Dus twijfel niet als je onze jonge lotenverkopers voorbij ziet komen op de club. Maar digitaal loten kopen via de site van de Grote Clubactie kan ook: klik hier!

Gouden lot

Nieuw is dit jaar het Superlot! Het Superlot vertegenwoordigt 50 reguliere loten. Het lot kan worden verkocht aan bijvoorbeeld bedrijven in de regio als een soort mini-sponsoring. Het lot kan contant verkocht worden of via eenmalige machtiging. De koper ontvangt na aankoop een symbolisch Superlot, plus 50 papieren loten of de lotenrange op zijn/haar bankafschrift. De verkoopprijs van een Superlot is € 150,- waarbij er net zoals bij een regulier lot 80% naar de vereniging gaat. Dat is dus in één keer € 120,- voor onze club!