Aankomende zaterdag start een nieuwe editie van de Grote Clubactie. De komende tijd zullen er dus weer loten (3 euro per stuk) worden verkocht waarmee o.a. geldprijzen, een auto of vakanties mee gewonnen kunnen worden. Maar het belangrijkst van alles is… dat 80% van de inkomsten van de verkochte loten voor de vereniging is!

Omdat deze maand de bouw van ons nieuwe clubhuis ook gaat beginnen kunnen we deze inkomsten enorm goed gebruiken. Daarom zal deze Grote Clubactie extra gesteund worden vanuit ‘Draag je Steentje bij’. De inkomsten van de clubactie zullen dan ook gebruikt worden voor de 3K’s: Kantine, Keuken en Krachthonk. De club vraagt aan al haar leden en supporters een steentje bij te dragen doormiddel van verkoop of de van de aankoop van de loten. De spelers uit alle teams van RC Waterland krijgen vanaf deze week ook instructies over de verkoop van de (super)loten. Meer informatie over de Grote Clubactie kan je ook op hun website vinden.

Koop je loten digitaal!
De jeugd zal vanaf zaterdag weer langs de leden en deuren gaan om loten aan de man te brengen. Maar het is ook digitaal mogelijk om je loten te komen. Je kan ze dan eenvoudig via o.a. Ideal betalen. Ga daarvoor naar Grote Clubactie pagina van RC Waterland. Let op, loten kopen kan dus pas vanaf zaterdag 14 september!