Natuurlijk hopen we dat onze leden snel weer allemaal kunnen sporten op ons veld. Niet alleen voor onze rugbyers dus, ook voor de bootcamp. Om niet helemaal stil te staan zorgt Bootcamp trainer Dennis Bus elke donderdag voor een live Online Bootcamp. Je kan dan gewoon vanuit huis van 19.00 tot 20.00 uur meetrainen. En je zult merken, er is niet veel voor nodig om toch een fitter lichaam te krijgen. Met variatie en creativiteit trainen we kracht, conditie en coördinatie. Iedereen kan meedoen, ongeacht leeftijd, geslacht of fysieke gesteldheid. En nog mooier: het is in de maand maart ook voor niet-leden geheel gratis!

Meld je hieronder aan! Je krijgt direct per e-mail een link naar de online bootcamptraining. Controleer of deze wellicht niet in de Ongewenste e-mail terechtgekomen is.

Aanmelden Online Bootcamp

[contact-form-7 id=”45114″ title=”Online Bootcamp”]