Na de succesvolle kick-off van het Girls Rugby Festival bij LRC Diok in Leiden zal er op zaterdag 5 oktober een vervolg komen. Op maar liefst 3 locaties zullen Girls Rugby Festivals gehouden worden, namelijk bij: Bredase Rugby Club, RFC Gouda en bij Rugby Club Waterland! Tijdens de Girls Rugby Festivals zullen meisjes van 13 tot 18 jaar met elkaar trainen en vooral wedstrijdjes spelen. Er zal in twee categorieën gespeeld worden, U15 (13 en 14 jaar) en U18 (15 t/m 17 jaar). Hierbij willen namens de organiserende verenigingen en Rugby Nederland alle meisjes uitnodigen om op 1 van de locaties aanwezig te zijn! Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan deze dag.

Trainers
Bij RC Waterland staan een aantal toptrainers klaar om er een hele mooie dag van te maken, waaronder oud internationals Pien Selbeck en Chris Joor!

Aanmelden
Aanmelden kan via de volgende link: Aanmeldformulier Girls Rugby Festival Programma.

Programma
Voor aanvang van het Girls Rugby Festival is het mogelijk om de RWC wedstrijden te bekijken. Bij RC Waterland is er zelfs een Engels ontbijt waar (tegen een kleine vergoeding) gebruik van kan worden gemaakt.

• 10:30 uur Ontvangst en aanmelden
  • 11:00 uur Start training/wedstrijden