Op zaterdag 14 december organiseert Rugby Club Waterland voor de tweede keer dit seizoen een Girls Rugby Festival. Een soortgelijke dag wordt dan ook bij RFC Gouda gehouden. De organiserende verenigingen en Rugby Nederland nodigen alle rugbymeiden uit om op een van de locaties aanwezig te zijn.

Girls Rugby Festival
Dit is al de vierde keer dit seizoen dat er een Girls Rugby Festival wordt georganiseerd. Tijdens de Girls Rugby Festivals zullen meiden van 12 t/m 17 jaar met elkaar trainen en vooral wedstrijdjes spelen.

Trainers
Bij RC Waterland staat een aantal toptrainers klaar om er een hele mooie dag van te maken, waaronder Inge Visser. Zij heeft een schat aan (internationale) ervaring en brengt dat graag over op de rugbymeiden. Ze heeft eerder voor o.a. Rugby Club Waterland, AAC en de Waratahs gespeeld, is voormalig international 15’s en 7’s en heeft vele landstitels behaald in Nederland en ook Australië. Sinds dit jaar is zij zich in Australië meer gaan richten op het coachen en heeft ze met haar team meegedaan aan de AON 7’s Series. Naast Inge zullen nog twee trainers hun opwachting maken, die op de dag worden voorgesteld.

Het programma voor deze dag ziet er als volgt uit:
• 10:00 uur Ontvangst en aanmelden
• 10:30 uur Start training/wedstrijden
• 12:30 uur Einde programma

Aanmelden
We verwachten veel rugbymeiden te zien bij Rugby Club Waterland. Aanmelden kan via de volgende link: Aanmeldformulier Girls Rugby Festival

Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan deze dag. We hopen dat veel meiden een mooi vervolg geven aan het Girls Rugby Festival.

Parkeren
In verband met de drukte rondom ons complex wordt geadviseerd om te parkeren onder Sporthal De Beuk. Dit is gratis.