Wederom wisten de dames van RC Waterland/RC Hilversum te winnen. Zondag bleek tegen de dames van AAC de fantastische vorm van het team. Eindstand: 51 – 10

Met deze winst is Blue Waves zeker van een finaleplaats in DeGiro Ereklasse dames, welke op 28 mei op het Nationaal Rugby Centrum Amsterdam wordt gespeeld tegen RC The Bassets uit Sassenheim. Daar wordt dus gestreden om het Landskampioenschap.

De damesteam van RC Waterland/RC Hilversum speelt nog twee competitiewedstrijden, op 15 mei tegen RUS en 22 mei tegen URC, maar is dus nu al verzekerd van de finale.

Ook de Heren 1 van RCW speelden gisteren. Waterland was geen partij voor RRC uit Rotterdam, de nummer 1 in de poule, en er werd met 0-100 verloren.

Wedstrijdfoto’s Blue Waves – AAC (foto’s: Maarten Rabelink)