RCW Familiedag – Hemelvaartsdag 9 mei 2024

Op Hemelvaartdag (9 mei 2024) is het weer Familiedag bij Rugby Club Waterland!

Ook zo benieuwd hoe de dag er uit ziet en wat je allemaal mag doen. Je kunt het snel weten. Wat je moet doen is of met je familie of alleen gewoon inschrijven. Het kan via het formulier op deze pagina en als je dan ingeschreven bent krijg je via je mailadres alle informatie over deze mooie dag. Met je team kun je dan oefenen om goed voorbereid aan de start van deze geweldige dag te verschijnen.

Op Hemelvaartsdag krijg je dan de rest van de informatie zoals de indeling van de zeskamp. Dus schrijf je snel in!

Wat is familiedag?

Nog even uitleg voor wie deze familiedag is. Iedereen die lid is van RC Waterland, ook spelers  van Waterland Eagles en de Barbarians zijn welkom. Ook familie en vrienden van leden mogen meedoen (alle leeftijden). De dag is gevuld met allerlei leuke activiteiten en je neemt het in spellen op tegen andere teams/familie's.

Een team bestaat uit maximaal 10 personen. Maar je kunt je natuurlijk ook individueel inschrijven! Heb je als familie geen tien leden dan kun je het team ook gewoon aanmelden. De individuele inschrijvers worden dan toegevoegd aan je team.

Ondertussen gaan we natuurlijk keihard door met de organisatie.

Veel plezier met het organiseren van een team.

Met gezellige groet,
Hans en Erna