De familiedag wordt echt een geweldig feest. De spellen zijn klaar maar de spullen moeten nog besteld of gemaakt worden. Over maken gesproken. Hoe mooi is het als ieder team zijn eigen outfit heeft dus ik wil jullie vragen om op deze dag als team hetzelfde te dragen.

Heb je al een team nou dan kun je de volgende informatie wel gebruiken.
Op dit moment zijn wij bezig om te kijken wat jullie gedurende deze dag gaan eten. Heb je suggesties wat je tijdens der lunch op brood wil laat het ons weten. Wij maken hier dan een keuze uit want we kunnen niet alles overnemen.

Nog een tipje over de dag het is de bedoeling dat jullie ook een leuke joker gaan maken die je
bij een van de spellen kunt inzetten. Hoe dat precies werkt kom je te weten als je je straks
inschrijft. Jullie zullen nog even geduld moeten hebben maar de inschrijfdatum komt steeds dichterbij.

Nog even uitleg voor wie deze familiedag is.
Iedereen is welkom die lid is van RC Waterland alsmede van de Waterland Eagles als ook van de Barbarians. Ook familie en vrienden van leden mogen meedoen. Een team bestaat uit maximaal 10 personen. Heb je als
familie geen tien leden dan kun je het team natuurlijk wel inschrijven. De individuele inschrijvers
worden dan toegevoegd aan je team. Dus je kunt je natuurlijk ook individueel inschrijven.

Ondertussen gaan we natuurlijk keihard door met de organisatie. Veel plezier met het organiseren van een team.

Met gezellige groet
Hans en Erna