De Ereklasse wedstrijd Amstelveense RC 1 – RC Waterland zal morgen (28 januari 2017) gespeeld worden in Purmerend. Door de vrieskou van de afgelopen weken is het veld in Amstelveen niet goed bespeelbaar. In overleg met Amstelveense RC  is daarom besloten de wedstrijden om te draaien. Oorspronkelijk stond het thuisduel van Waterland op 1 april gepland, deze wedstrijd zal dan dus in Amstelveen gespeeld worden. De kick-off is morgen om 15:00 uur, uiteraard kunnen de Waterlanders de steun van de zijkant weer goed gebruiken!

De TBM zou morgen ook spelen bij Amstelveense RC, deze wedstrijden gaan helaas niet door. Het tweede Juniorenteam blijft voorlopig de lange reis naar Haren bespaard. De wedstrijd tegen het cluster Groningen/Emmen gaat ook niet door. De uitwedstrijd van de Cubs in Oisterwijk is ook afgelast.