2013-07-13 14.57.23Alle leden en sponsoren van Rugby Club Waterland ontvangen vandaag het nieuwe Try-Out Magazine! In dit magazine blikken we terug op enkele rugbyevenementen zoals het RCW Stratentoernooi, Ameland Beach Rugby Festival en het wereldkampioenschap Sevens in Moskou. Interviews zijn er o.a. met Emiel van Beusekom (captain en speler van het jaar bij de Cubs), Rob de Graaf van Waterland Sports en de ‘gepensioneerde’ Herman Wouters. Per team behandelen we de diepte- maar natuurlijk vooral hoogtepunten en uiteraard neemt Hans Le Noble ons weer mee terug in de geschiedenis van de club. Maar dat is overigens nog lang niet alles!

Met het derde magazine van het seizoen hopen we de eerste twee editie’s weer te overtreffen. De redactie zelf is in ieder geval trots op het eindresultaat! We bedanken iedereen die heeft geholpen met de totstandkoming van het magazine. Op deze pagina kun je meer informatie vinden en kun je meespelen in de prijsvraag!

Namens de redactie (Maarten Rabelink, Jelle Hofman, Robin van der Velde en Marijn Rabelink) veel leesplezier!