In de dagen voor Pinksteren is er bij Rugby Club Waterland veel te doen. We starten op vrijdag met een tentenkamp voor Colts en Senioren. Vanaf 20.00 uur is het old school marshmallows eten en worden er diverse spelletjes georganiseerd. De kosten zijn 5 euro per persoon, dat is o.a. voor het ontbijt ‘s morgens vroeg. Inschrijven kan op de lijst op het prikbord in het clubgebouw of een mailtje naar evenementen@rugbyclubwaterland.nl. De eerste inschrijvers staan al op het prikbord, maar er moeten nog veel meer inschrijvingen bij!

Op zaterdag 14 mei is het helemaal volle bak bij Waterland. We starten om 10:30 uur met een mix-toernooi. Zeker gezien de positieve reacties op het toernooi vorig jaar met Hemelvaart verwachten we nog meer jeugd- en senioren spelers die gezellig mee rugbyen. Vergeet je sponsorlijst niet!  Meer informatie kan je krijgen via je teammanager. Voor de kleintjes zijn er na het toernooi gratis pannenkoeken! Verder is een een Waterland markt waarin o.a. oude wedstrijdshirts te verkrijgen zijn, kan je je voor 5 euro laten masseren en kan je mooie prijzen winnen met het rad van Waterland!

We sluiten de dag af met een barbecue (start rond 17:30 uur), kosten zijn 10 euro. Ook hiervoor kan je je inschrijven op de lijst op het prikbord of via evenementen@rugbyclubwaterland.nl!

UPDATE 9 MEI 2016: Vanwege te weinig aanmeldingen gaat het tentkamp voor Colts en Senioren niet door