De jaarlijkse bijeenkomst voor de leden van Supporters van Waterland staat dit seizoen gepland op woensdag 4 maart 2020. Tijdens deze bijeenkomst krijgen de leden de laatste informatie te horen over de ingezonden en gerealiseerde initiatieven sinds vorige bijeenkomst. En natuurlijk zullen de nieuwe ideeën en initiatieven worden gepresenteerd.

Supporters van Waterland (SvW) heeft als doel het ondersteunen van Rugby Club Waterland. SvW tracht – als dit gewenst is in samenspraak met het bestuur van Rugby Club Waterland – deze vereniging te steunen door middel van bijdragen of volledige financiering voor door deze vereniging aan te schaffen duurzame goederen. Welke middelen/goederen dat zijn bepalen de leden van Supporters van Waterland zelf. Voor de bijeenkomst kunnen zij ideeën/initiatieven aandragen en op de bijeenkomst zelf zal daar dan door de leven op gestemd worden. Het lidmaatschap van SvW kost 50 euro per seizoen, nieuwe leden krijgen een prachtige RC Waterland sjaal cadeau. Kijk hier voor meer informatie.

Belangrijkse informatie voor de SvW leden:

• Je kunt vanaf nu ideeën via de e-mail (supportersvanwaterland@rugbyclubwaterland.nl) naar ons toesturen om zo onze vereniging nóg mooier te maken. Deze ideeën worden (bij voorkeur door jezelf) gepresenteerd tijdens de bijeenkomst en ter stemming gebracht. Graag duidelijk uitleggen en waar nodig illustreren. Insturen van ideeën kan tot en met zondag 23 februari. De ideeën worden getoetst en zullen eventueel besproken worden met de betreffende commissies binnen onze club.
  • Voorafgaand aan de bijeenkomst zullen wij zorgen voor een maaltijd om 19:00 uur en om 19:30 uur begint de bijeenkomst. Aanmelden voor het eten kan tot en met zondag 1 maart door te reageren op de reeds ontvangen e-mail met de uitnodiging.
  • In de week voor de bijeenkomst zullen de ingekomen initiatieven worden gedeeld.